KLACHTENPROCEDURE
Om iedere klant tevreden te houden, plannen wij altijd een intakegesprek. Tijdens dit intakegesprek bespreken wij de wensen en de mogelijkheden. Na het passen en afnemen van een haarwerk, komt u terug voor een service afspraak waarbij wij uitvoerig de verzorging doorlopen zodat u de gehele draagtijd plezier hebt van uw haarwerk.
De verzorging en het onderhoud is erg belangrijk, daarom adviseren wij klanten om alleen verzorgingsproducten te gebruiken die wij adviseren. Deze producten zijn speciaal ontwikkeld om de beste verzorging te geven aan uw haarwerk.
Wij geven 100% garantie op uw haarwerk als u de juiste producten heeft aangeschaft in de vestiging.
Let op: de garantie op de haarwerk vervalt in de volgende gevallen:
• Het niet navolgen van het verzorgingsadvies
• Het gebruik van andere verzorgingsproducten dan geadviseerd.
• Chemische behandelingen aan het haarwerk zoals kleuren, blonderen, ontkleuren, lichter verven, chemisch straightening, permanenten of andere chemische behandelingen die niet door ons zijn uitgevoerd.
• Het laten knippen of snijden van u haarwerk door iemand anders dan Hairmasters.
• Het verkleuren van de haarwerken door producten zoals zonnebrandcrème.
• Het niet tijdig melden van een klacht. Een klacht dient binnen minimaal 3 dagen aan ons gemeld te zijn na het ontstaan van de klacht.
• Het niet willen komen of het niet komen opdagen bij een controleafspraak.
• Bij het niet volgen van de klachtenprocedure.
Ervaart u een klacht? Dan kun u altijd bellen naar uw vestiging waar u het haarwerk heeft aangeschaft of mailen naar info@hairmasters.nl voor een controleafspraak. Wij kunnen een klacht alleen beoordelen tijdens een controleafspraak. Het is daarmee noodzakelijk dat u naar de vestiging komt hiervoor en dat u uw haarwerk meeneemt.
Tijdens deze controleafspraak zal de haarwerkspecialist de klacht bespreken en indien nodig foto’s maken om een zo goed mogelijke beoordeling van de situatie te geven. Wij bieden u daarna een gepaste oplossing voor het probleem. Het kan zijn dat we direct u probleem kunnen oplossen. Het kan ook zijn dat we daar een nieuwe afspraak voor moeten maken.
Mochten wij er onverhoopt samen niet uitkomen dan zijn wij aangesloten bij de HSBN en maken wij gebruik van de HSBN klachtenregeling voor een verdere afwikkeling van uw klacht (www.hsbn.nl).
De foto’s die gemaakt worden tijdens een controleafspraak worden bewaard zolang noodzakelijk wordt geacht voor de volledige klachtenafhandeling.







